باران دریـــــــا

دروغگو دروغ نمیگوید مگر به سبب حقارتی که درنفس خود احساس میکند. پیامبر اکرم(ص)

باران دریـــــــا

دروغگو دروغ نمیگوید مگر به سبب حقارتی که درنفس خود احساس میکند. پیامبر اکرم(ص)

زمانی فرا می‌رسد که رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند...

زمانی فرا می‌رسد که رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند...

برادران! این دنیا، دنیای آزمایش است و همه می‌دانیم که هیچ کدام ماندگار نیستیم و همگی خواهیم رفت. فقط مواظب باشیم پرونده ما سفید باشد و …/همیشه با توکل به خدا و توجه به ائمه معصومین(ع) و اطاعت از دستورهای رهبر عزیز و عالی‌قدرمان بر دشمنان بتازید/ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب‌الله؛ والسلام/اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده، باز کم است/از مردم می‌خواهـــم که پشتیبان ولایت فقیـــــه باشند، راه شهـــدای ما راه حق است/زمانی فرا می‌رسد که جنگ تمام می‌شود و رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند...

اسفند ماه، یادآور شهادت جمعی از بهترین جوانان و فرزندان ایران و انقلاب اسلامی است؛ از جمله اینان می‌توان حاج محمدابراهیم همت، حاج عباس کریمی، حاج محمود ستوده، مهدی و حمید باکری و حاج حسین خرازی را نام برد.

به گزارش «تابناک»، بخش کوچکی از سخنان این شهدای والا مقام توسط نویسنده وبلاگ نسیم وصل گردآوری شده که در آخرین روزهای سال بدین وسیله و به امید گوشه چشمی، صفحه ای از مطالب خود را با این سخنان آسمانی زینت می‌بخشیم؛ امید که تا لحظه مرگ پیرو حقیقی آنان باقی بمانیم.


سردار شهید حاج محمود ستوده جانشین لشکر 33 المهدی
تاریخ شهادت: 26/12/1363 - شلمچه


 «برادران! این دنیا، دنیای آزمایش است و همه می‌دانیم که هیچ‌کدام ماندگار نیستیم و همگی خواهیم رفت. فقط مواظب باشیم پرونده ما سفید باشد و …»


سردار شهید حاج عباس کریمی فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا...
تاریخ شهادت 23/12/1363- شرق دجله


« با چهره ای خندان شهادت مرا به یکدیگر تبریک بگویید / جان عباس هدیه ای برای اسلام عزیز و امام امت و امت امام بود همیشه با توکل به خدا و توجه به ائمه معصومین(ع) و اطاعت از دستورات رهبر عزیز و عالیقدرمان بر دشمنان بتازید تا آنها را از صفحه روزگار بردارید و هیچ وقت بر پیروزیهایتان مغرور نشوید.»


سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا...
تاریخ شهادت: 17/12/1362- طلائیه


«به گفته امام تا ظهور امام مهدی (عج) با یک دستمان سلاح و با یک دستمان قرآن باید بگیریم و طبق دستورات ولایت امروز در جامعه انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب الله والسلام. خط سومی نداریم. در این روند و در این قانون و در این چارچوب، باید اطاعت محض از دستورات ولایت سمبل فکری و عقیدتی و انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و یک انسان حزب‌الله باشد و خواهد بود.»


سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا
تاریخ شهادت: 25/12/1363 – شرق دجله


« اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده باز کم است. آگاه باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه های درونی و دنیا فریبی را شناخته و بر حذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل، تنها چاره ساز ماست.»


سردار شهید حاج حسین خرازی – فرمانده لشکر 14 امام حسین
تاریخ شهادت: 8 اسفندماه سال 1365- شلمچه


«از مردم می‌خواهـــم که پشتیبان ولایت فقیـــــه باشند، راه شهـــدای ما راه حق است، اول می‌خواهم که آنهـــا مرا بخشیده و شفاعـــــت مرا در روز جزا کنند و از خدا می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه آنها باشم. آنهایی که با بودنشان و زندگی‌شان به ما درس ایثار دادند. با جهادشان درس مقاومت و با رفتنشان درس عشق به ما آموختند. از مسئولین عزیز و مردم حزب‌الهی می‌خواهم که در مقابل آن افرادی که نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف کننــــد و الان در کشـــور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند در مقابل آنها ایستادگی کنید و با جدیت هر چه تمامتــــــر جلو این فسادها را بگیرید.»
 


سردار شهید حمید باکری قائم مقام لشکر 31 عاشورا
تاریخ شهادت: 6/12/1362 – جزیره مجنون


«دعا کنید که خداوند شهادت را نصیب شما کند، در غیر این صورت زمانی فرا می‌رسد که جنگ تمام می‌شود و رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند: یک: دسته‌ای که به مخالفت با گذشته خود برمی‌خیزند و از گذشته خود پشیمان می‌شوند. دو: دسته‌ای که راه بی‌تفاوت را بر می‌گزینند و در زندگی مادی غرق می‌شوند. سوم: دسته‌ای که به گذشته خود وفادار می‌مانند و احساس مسئولیت می‌کنند که از شدت مصایب و غصه‌ها دق خواهند کرد. پس از خداوند بخواهید با رسیدن به شهادت از عواقب زندگی پس از جنگ در امان بمانید، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خیر نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.»
 
یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.
منبع: الف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد